Общи условия
Моля прочетете внимателно описаните по-долу условия, преди да използвате онлайн магазина в уеб сайт www.go-green.bg
Използвайки онлайн магазина в уеб сайта www.go-green..bg декларирате, че приемате и сте съгласни с настоящите условия.
Този документ съдържа Общите условия, според които "ДАНИМПЕКС КОРПОРАЦИЯ" ООД, ЕИК: 202831294, седалище и адрес на управление: гр. Варна, бул.Трети Март 22-“3”, извършва продажба на стоки на потребителите си чрез онлайн магазина на адрес в интернет: www.go-green.bg, наричан по-долу за краткост МАГАЗИН. Всеки, който зареди в ползваното от него техническо устройство интернет адреса www.go-green.bg ще наричаме за краткост ПОТРЕБИТЕЛ.
www.go-green.bg е сайт за продажба on-line през интернет мрежата на фотоволтаични панели, кабели ,пасивно и активно оборудване .
Той е насочен предимно в сферата на кабелна и фотоволтаичната сфера, както и на цялата гама консумативи към тях.
При зареждането на която и да е страница от МАГАЗИНА с вградените хипер-връзки в нея, както и в другите страници на www.go-green.bg или чрез ползването или заплащането на продукти, предлагани от МАГАЗИНА, Потребителя се съгласява, изцяло приема и се задължава да спазва настоящите Общи условия.
Потребителят се идентифицира с цел определяне на изявлението му за приемане на Общите условия, което се извършва чрез съхранения в лог-файловете на сървъра www.go-green.bg IP адрес на потребител, както и друга информация.
Права и отговорности на страните
Продуктите в МАГАЗИНА са ограничени само до посочените условия. ДАНИМПЕКС КОРПОРАЦИЯ ЕООД има право по всяко време и без предупреждение да прави промени в публикуваните продукти и цени, като всички такива изменения и допълнения влизат в сила от момента на публикуването им на интернет страницата на онлайн магазина: www.go-green.bg
Ограничение на отговорността
С цел закупуването на продукти от МАГАЗИНА Вие подавате лична информация. Тази информация е под закрилата нa Закона за защита на личните данни. МАГАЗИНЪТ използва личната информация, с цел да подобри услугите, които Ви предлага. Изпратената от Вас информация се използва единствено за изпълнение на Вашата поръчка. Можете да се запознаете с Политиката за поверителност тук
.
Промяна на цени на стоки
МАГАЗИНЪТ има право да променя цените по всяко време, без да дължи предварително уведомяване на потребителите. Потребителят е длъжен да заплати цената, която е била актуална към момента на даване на поръчката.
При намаление на цените, намалените цени се обявяват, като новата цена е поставена до старата, която е зачертана.
При допуснати технически грешки от страна на потребителя в информацията, предоставена от него при извършване на поръчката, МАГАЗИНЪТ има правото да откаже изпълнението на поръчката без да дължи обезщетение на потребителя. В случай на заплатени от страна на потребителя суми за определена поръчка/и, които по горните причини не могат да бъдат изпълнени, МАГАЗИНЪТ се задължава да ги възстанови.
Намалените цени се обявяват, като новата цена е поставена до старата, която е зачертана. Данимпекс ЕООД си запазва правото да откаже потвърждаване на която и да е поръчка, поради изчерпване на наличността или по друга причина, като уведомява потребителя за отказа си и причината за него. Наличните стоки се обработват и изпращат с куриер в рамките на два работни дни
Права и задължения съгласно Закона за защита на потребителите
Информация за потребителите съгласно чл. 47, ал. 1 от ЗЗП:
1. Основните характеристики на продуктите са описани в страницата за представяне на съответния продукт.
2. Доставчик на стоки, поръчвани от настоящия онлайн магазин е "ДАНИМПЕКС КОРПОРАЦИЯ" ООД, ЕИК: 202831294
3. Седалище и адрес на управление на доставчика: "ДАНИМПЕКС КОРПОРАЦИЯ", ЕИК: 202831294, седалище и адрес на управление: гр. Варна, бул.Трети Март 22-“3”,, телефон на потребителя – 052/63-20-40, www.go-green.bg, e-mail: office@go-green.bg
4. Адресът на мястото на осъществяване на стопанска дейност е: гр. Варна, бул.Трети Март 22-“3”
5. Крайната цена на стоките е изписана на страницата за представяне на съответния продукт, непосредствено до наименованието на стоката. Стойността на транспортните разходи за доставка, НЕ Е ВКЛЮЧЕНА в цената на стоките. Тя е посочена отделно в поръчката и се начислява към цената на стоките при определяне на крайната цена за плащане. Ако клиентът се откаже от своята поръчка, след като вече е изпратена до него, той дължи разходите по транспорта на вече изпратената стока в двете посоки;
6. Условия на плащане, доставка и изпълнение, датата на която МАГАЗИНЪТ се задължава да достави стоките или да извърши услугите
Клиентът е длъжен да посочи коректни данни за да бъде извършена доставка.Данните които трябва да се попълнят са следните:
Име – Трите имена на лицето което ще получи доставката
Област – Областта в която попада населеното му място
Град – Градът в който трябва да се извърши доставката
Адрес – Точен адрес за доставка
Телефон – на който да се осъществи контакт с клиента
E-mail – за връзка с клиента
Данни за фактуриранe – ако клиентът желае да получи такава.
Клиентът се задължава да заплати цената на поръчаните стоки.
Клиентът се задължава да заплати сумата за други разходи, като доставка, допълнителна опаковка и други, съгласно уговореното.
Клиентът се задължава да получи поръчаните стоки.
Клиентът носи пълна отговорност за опазването или предаването на трети лица на потребителското си име и паролата, както и за всички действия, извършвани с тях.
Клиентът се задължава да не прави фиктивни поръчки, измислени отзиви за даден продукт или да подава друга невярна информация.
Посочване на неверни или непълни данни прави поръчката невалидна и тя няма да бъде доставена.
След като заявите вашата поръчка ни ще ви потърсим на посочения телефон, за потвърждение.
• При всяко натискане на бутона „купи“ автоматично прибавяте 1 бр. количество от съответната стока във Вашата „Кошница“. Кошницата се намира в горния десен ъгъл на сайта. Освен в случай, когато клиентът предварително е въвел друго количество в определените за това полета.
• По всяко време може да отворите ”Кошницата”. След което вие ще видите избраните от вас продуктите, които сте добавили към ”Кошницата”. На тази страница можете да промените бройката на всеки избран продукт, като коригирате цифрата в полето „Броя“, да отстраните даден продукт чрез натискане на бутон „Изтрий”.
Офертите за стоки в Магазина са класифицирани в отделни категории по сходни характеристики. Офертите съдържат пълна информация и снимки на съответната стока. Посочената цена е на опаковка (артикул), както и единичната им цена ако има такава. Всички цени посочени в сайта са крайни и включват ДДС. Цената в офертите не включва цена за доставка.
. Доставката на поръчаните стоки се осъществява в срок от 1 до 2 работни дни, считано от датата на поръчката, ако е направена до 12:00 часа. Ако поръчката е направена след този час за начало на срока се взима следващия работен ден. Поръчката се заплаща при доставка от Куриерската фирма . При доставка на стоката плащате дължимата сума на куриера. Не плащате нищо допълнително, освен ако не сте заявили фиксиран час за доставка.
. Рекламации относно вида и цялостта на пратката следва да се предявяват само в присъствието на куриера, в момента на получаване на пратката или преди да сте напуснали офиса на куриера (при получаване на пратката от офис на куриера). След това имате право да се откажете от поръчаните стоки в срок до 7 (СЕДЕМ) РАБОТНИ ДНИ от получаване на стоките, в случай, че същите НЕ СА ИЗПОЛЗВАНИ, не е увредена цялостта на опаковката им и имат запазен търговски вид (всички етикети, стикери и т.н. трябва да са на стоката, за комуникационните кабели на рола и макари – не трябва да бъде разопакована дървената опаковка или фолио и развиван съответния кабел). При констатация на дефектен продукт до 24ч. от получаването му и при ненарушен търговски вид на стоката и опаковката, ние се ангажираме той да бъде подменен с нов, съгласно гаранционните условия на съответната фирма производител или да възстановим заплатената от Вас стойност на стоката, съгласно чл.55 от ЗЗП, считано от датата, на която Вие, като потребител, сте упражнили правото си на отказ. След този срок или при нарушаване на търговския вид или опаковката на стоката, отремонтирането на стоката се поема от посоченият в гаранционната карта сервиз. Транспортните и други разходи по получаване и връщане на стоката са за сметка на потребителя. При несъответствие на стоката с характеристиките, посочени в интернет страницата с описанието й, доставчикът възстановява цялата платена от потребителя сума, съобразно чл. 59 ал.3 от ЗЗП и в срок от 7 дни от получаване на стоката. След получаване и заплащане на стоката, клиентът може да предяви рекламация, или да иска връщането й, както и възстановяване на платената сума в следните случаи и срокове:
. Ако по време на експлоатация прояви дефекти, предвидени като гаранционни, то потребителят се задължава да върне дефектната стока обратно в окомплектовката с която я е получил от Доставчика – адаптер, дистанционно управление, свързващи кабели и други аксесоари, ако има такива. Ако това е комуникационен кабел се връща цялото количество, за което потребителят претендира, че е дефектен. В случай , че потребителят откаже и не върне количеството кабел (стока) на Доставчика, то той е в правото си да откаже подмяната на съответния кабел (стока).
Стоката следва да бъде върната в оригинална опаковка в нейната цялост, пълна окомплектовка с придружаващата я документация и без увреждания.
7. При упражняване правото на отказ, Потребителят следва да поеме транспортните разходи по връщане на стоката на МАГАЗИНА.
8. Несъответствия на стоките и рекламации.
Внимание!
При получаване на пратката моля проверете стоката в присъствието на куриера.
При получаване на пратката, трябва да проверите съдържанието на пакета за съответствие на стоката с поръчката. При несъответствие на получените стоки с поръчаните, МАГАЗИНЪТ заменя продуктите за своя сметка без допълнителни такси за Потребителя.
В случай на липсващи стоки, констатирани от Потребителя при получаване на поръчката, МАГАЗИНЪТ може да предложи алтернативни продукти на същата стойност. Ако Потребителят откаже замяна на продуктите МАГАЗИНЪТ възстановява съответната сума.
При наличие на проблем относно закупен продукт, може да се свържете с наш представител на телефон: 052/63-20-40. При констатация на дефектен продукт, МАГАЗИНА се ангажира той да бъде подменен с нов като транспортните и други разходи по получаване и връщане на стоката са за сметка на МАГАЗИНА.
При нарушения във външния вид на стоката възникнали при транспорта, може да се обърнете към куриера за протокол за увредена пратка.